Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(5)/2007
Spis treści
Edward Stawasz
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I
PROBLEMY MARKETINGU I OBSLUGI KLIENTA
Stanisława Wilmańska-Sosnowska
Satysfakcja i lojalność klienta jako miary sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Poprawa poziomu logistycznej obsługi klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Kinga Stopczyńska
Product placement jako nowoczesne narzędzie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Piotr Piestrzyński
Satysfakcja klienta – wykorzystanie metody servqual do oceny jakości wybranych usług turystycznych. Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska
Wpływ dochodu i czynników demograficznych na wyposażenie gospodarstw domowych w dobra trwałego użytkowania Tomasz Zalega
Czynniki kształtujące potrzeby gospodarstw domowych Tomasz Zalega
Hierarchizacja potrzeb ludzkich a koncepcje konsumpcji we współczesnej literaturze
CZĘŚĆ II
PROBLEMY ZARZĄDZANIA REGIONEM I RYNKU PRACY
Magdalena Kalisiak-Mędelska
Analiza procesu zarządzania w gminach województwa łódzkiego. Zagadnienia wybrane.
Andrzej Wasiak
Specyfika zarządzania gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Łodzi
Mirosław Zajdel
Wybrane problemy łódzkiego rynku pracy w okresie transformacji
CZĘŚĆ III
PROBLEMY GOSPODARKI FINANSOWEJ
Joanna Fila, Katarzyna Szymańska
Venture capital jako innowacyjne źródło finansowania MSP na przykładzie Polski i Niemiec.
Witold Luciński
Rentowność polskiego sektora banków komercyjnych na tle innych krajów Bożena Piwowarczyk
Podstawowe aspekty księgowe transakcji sekurytyzacyjnej Anna Kruk
Analiza roli i miejsca podatku dochodowego od osób fizycznych na Ukrainie
CZĘŚĆ IV
PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU
Łukasz Prysiński, Justyna Kłys
Przejawy innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłu odzieżowo – tekstylnego wywołane wykorzystaniem funduszy strukturalnych
Joanna Damińska, Renata Lisowska
Optymalizacja kształcenia zawodowego w aspekcie Gospodarki Opartej na Wiedzy (GOW) Joanna Damińska, Izabela Kołodziejczyk-Olczak, Renata Lisowska
Kształcenie w zakresie zarządzania innowacyjnego a wyzwania gospodarki opartej na wiedzy (GOW) Jacek Nazdrowicz
Bariery i pułapki w procesie podejmowania decyzji
RECENZJA
Edward Stawasz
Piotr Niedzielski, Katarzyna Rychlik
Kreatywność i innowacje