Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Autor: Maria Pietruszka

ISBN 978-83-7405-721-9 (e-book)
Cena 65,00 zł  (55,00 do końca sierpnia 2024)

ISBN: 978-83-7405-723-3 (druk)   
Cena 69,00 zł  (59,00 do końca sierpnia 2024)

Rok wydania 2024

Stron 346   format 170x240 

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności – informatykę, grafikę, film wideo.

KUPUJĘ e-book'a!

KUPUJĘ książkę!

AttachmentSize
PDF icon Spis treści92.03 KB
PDF icon Wstęp Autorki110.56 KB