Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Autor: Maria Pietruszka
ISBN 978-83-7405-721-9 (e-book)
Cena 65,00 zł (55,00 do końca sierpnia 2024)
ISBN: 978-83-7405-723-3 (druk)
Cena 69,00 zł (59,00 do końca sierpnia 2024)
Rok wydania 2024
Stron 346 format 170x240
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności – informatykę, grafikę, film wideo.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Spis treści | 92.03 KB |
Wstęp Autorki | 110.56 KB |