Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Autor: Maria Pietruszka

ISBN 978-83-7405-721-9 (e-book)
ISBN: 978-83-7405-723-3 (druk)

Cena 59,00 zł 

Rok wydania 2024

Stron 346   format 170x240 

WKRÓTCE W SPRZEDAŻY

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności – informatykę, grafikę, film wideo.

 

ZałącznikWielkość
PDF icon Spis treści92.03 KB
PDF icon Wstęp Autorki110.56 KB