Media - Kultura - Społeczeństwo nr 7-8/2012-2013
pod red. Marka Palczewskiego
ISSN: 1896-7132
Format B5 Stron: 140
Cena det. 36,75 (zawiera 5% VAT)
Media – nowe oblicza
ADAM SZYNOL Konwergencja mediów w praktyce
JAKUB STEMPIEŃ Media masowe i instytucje kontroli państwowej jako „watchdogi”- misja i ograniczenia. Analiza z wykorzystaniem „Principal-Agent”
PAWEŁ URBANIAK The autonomy on the media market as an element of journalistic culture
Obrazy kultury
IZABELA ŁAPIŃSKA Obcy/Inny obiekt cielesny w fotografii
MARTA WYBRANIEC Świat tekstu libretta i/lub komunikat spektaklu baletowego
AGATA KARAŚKIEWICZ Tekst, obraz i ich wzajemne relacje w tworzeniu przekazu na przykładzie ulotek reklamowych
Varia
ALEKSANDRA CZERW Rola mediów w kreowaniu wizerunku placówek zdrowia w Polsce
TOMASZ MASŁYK Europejskie uniwersalia w perspektywie cyfrowych nierówności
JUSTYNA MAKOWSKA Wartości i wartościowanie w opisie aukcji w serwisie Allegro