Media - Kultura - Społeczeństwo nr 7-8/2012-2013

pod red. Marka Palczewskiego

ISSN: 1896-7132

Format B5   Stron: 140

Cena det. 36,75 (zawiera 5% VAT)

Media – nowe oblicza
ADAM SZYNOL   Konwergencja mediów w praktyce
JAKUB STEMPIEŃ   Media masowe i instytucje kontroli państwowej jako „watchdogi”- misja i ograniczenia. Analiza z wykorzystaniem „Principal-Agent”
PAWEŁ URBANIAK   The autonomy on the media market as an element of journalistic culture

Obrazy kultury
IZABELA ŁAPIŃSKA   Obcy/Inny obiekt cielesny w fotografii
MARTA WYBRANIEC   Świat tekstu libretta i/lub komunikat spektaklu baletowego
AGATA KARAŚKIEWICZ   Tekst, obraz i ich wzajemne relacje w tworzeniu przekazu na przykładzie ulotek reklamowych

Varia
ALEKSANDRA CZERW   Rola mediów w kreowaniu wizerunku placówek zdrowia w Polsce
TOMASZ MASŁYK   Europejskie uniwersalia w perspektywie cyfrowych nierówności
JUSTYNA MAKOWSKA   Wartości i wartościowanie w opisie aukcji w serwisie Allegro