Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(7)/2008
pod red. Edwarda Stawasza
ISSN 1895-5088
format B5
stron 232
cena 35,00
Spis treści:
CZĘŚĆ I PROBLEMY MARKETINGU I OBSLUGI KLEINTA
Stanisława Wilmańska-Sosnowska Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej Sławomir Czarniewski Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Czas w dystrybucji usług zdrowotnych Patryk Gałuszka Konsument muzyki w internecie Izabela Witczak Reklama w internecie Rafał Mierzwiak Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska Prognozy struktury przychodów polskich gospodarstw domowych należących do różnych grup społeczno-ekonomicznych
CZĘŚĆ II PROBLEMY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
Agnieszka Polanowska Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu strategii rozwoju organizacji opartej na wiedzy Sławomir Czarniewski Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej Jacek Nazdrowicz Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach Bartosz Górka Wpływ koncepcji reengineeringu i strategii błękitnego oceanu na innowacyjność organizacji
CZĘŚĆ III PROBLEMY GOSPODARKI FINANSOWEJ
Edyta Lisiak Private ranking – nowoczesna usługa finansowa na rynku polskim Witold Luciński Private equity w Europie i Polsce Sławomir Jędrzejewski Wielowymiarowa ocena kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstw
CZĘŚĆ IV PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU
Tomasz Zalega Przedsiębiorstwo w erze „nowej gospodarki” Małgorzata Krajeńska-Nieckarz Wyzwania dla funkcji personalnej na progu XXI wieku Mirosław Zajdel Instytucje promujące rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności łódzkiej gospodarce (wybrane problemy) Janusz Zrobek Lokalne środowisko innowacyjne Izabela Orzoł Determinanty podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez inwestorów zagranicznych w Polsce Kuba Krzyś Psychologiczne determinanty w procesie podejmowania decyzji – na co muszą uważać innowacyjni menedżerowie
RECENZJA
Edward Stawasz Michael E. Garber "Mit przedsiębiorczości" Tomasz Zalega Janoś-Kresło, Bogdan Mróz "Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce"