Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(7)/2008

pod red. Edwarda Stawasza

ISSN 1895-5088

format B5

stron 232

cena 35,00

 

Spis treści:

CZĘŚĆ I    PROBLEMY MARKETINGU I OBSLUGI KLEINTA
Stanisława Wilmańska-Sosnowska
Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej  Sławomir Czarniewski Komunikacja bezpośrednia jako główny kierunek współczesnej promocji  Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Czas w dystrybucji usług zdrowotnych  Patryk Gałuszka Konsument muzyki w internecie  Izabela Witczak Reklama w internecie  Rafał Mierzwiak Teoretyczno-metodologiczne aspekty marketingu mix  Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska Prognozy struktury przychodów polskich gospodarstw domowych należących do różnych grup społeczno-ekonomicznych
CZĘŚĆ II   PROBLEMY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
Agnieszka Polanowska
Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu strategii rozwoju organizacji opartej na wiedzy  Sławomir Czarniewski Znaczenie działań promocyjnych dla Poczty Polskiej  Jacek Nazdrowicz Bariery innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach  Bartosz Górka Wpływ koncepcji reengineeringu i strategii błękitnego oceanu na innowacyjność organizacji
CZĘŚĆ III    PROBLEMY GOSPODARKI FINANSOWEJ
Edyta Lisiak
Private ranking – nowoczesna usługa finansowa na rynku polskim  Witold Luciński Private equity w Europie i Polsce  Sławomir Jędrzejewski  Wielowymiarowa ocena kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstw
CZĘŚĆ IV   PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU
Tomasz Zalega
Przedsiębiorstwo w erze „nowej gospodarki”  Małgorzata Krajeńska-Nieckarz  Wyzwania dla funkcji personalnej na progu XXI wieku  Mirosław Zajdel Instytucje promujące rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności łódzkiej gospodarce (wybrane problemy)  Janusz Zrobek Lokalne środowisko innowacyjne  Izabela Orzoł Determinanty podejmowania bezpośrednich inwestycji zagranicznych przez inwestorów zagranicznych w Polsce  Kuba Krzyś Psychologiczne determinanty w procesie podejmowania decyzji – na co muszą uważać innowacyjni menedżerowie
RECENZJA
Edward Stawasz
Michael E. Garber "Mit przedsiębiorczości"  Tomasz Zalega Janoś-Kresło, Bogdan Mróz "Konsument i konsumpcja we współczesnej gospodarce"