Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(9)/2009 NAKŁAD WYCZERPANY
pod red. Edwarda Stawasza
ISSN 1895-5088
format B5
stron 232
cena 35,00
Spis treści:
CZĘŚĆ I WSPÓŁCZESNE PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU
Ewa Mazur-Wierzbicka Rola zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach zorientowanych prośrodowiskowo Jacek Nazdrowici Problemy menedżerów w stymulowaniu innowacyjności Czesław Sikorski Przywództwo emocjonalne jako bariera rozwoju pracowników Monika Wodnicka Kapitał ludzki jako źródło innowacyjności
CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
Beata Groblewska-Bogusz Instytucjonalne uwarunkowania nadzoru nad działalnością przedsiębiorstw Piotr Oleksiak Zarządzanie kompetencjami jako nowoczesny element zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji Iwona Wieczorek Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem Izabela Witczak Wpływ funduszy unijnych na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Dorota Zaborowska Wpływ motywacji na efektywność kierowania
CZĘŚĆ III PROBLEMY KONKURENCJI I MARKETINGU
Sławomir Czarniewski Przesyłka bezpośrednia jako narzędzie marketingu bezpośredniego Rafał Steciuk Rola controllingu w zarządzaniu cenami na rynkach internetowych usług turystycznych Bartłomiej Stopczyński Programy lojalnościowe jako instrument konkurowania detalistów
CZĘŚĆ IV PROBLEMY GOSPODARSTW DOMOWYCH
Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska Wyposażenie gospodarstw domowych w dobra trwałego użytku według województw w latach 1999-2007 Halina Worach-Kardas, Barbara Dembowska Zabezpieczanie przed skutkami wybranych ryzyk społecznych w różnych fazach rozwoju gospodarstwa domowego Tomasz Zalega Zachowania nabywcze mazowieckich gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem na rynku usług gastronomicznych
RECENZJA
Tomasz Zalega Recenzja książki: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski, E-usługi a społeczeństwo informacyjne