Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(9)/2009 NAKŁAD WYCZERPANY

pod red. Edwarda Stawasza

ISSN 1895-5088

format B5

stron 232

cena 35,00

 

 

Spis treści:

CZĘŚĆ I   WSPÓŁCZESNE PRIORYTETY W ZARZĄDZANIU
Ewa Mazur-Wierzbicka
Rola zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach zorientowanych prośrodowiskowo  Jacek Nazdrowici Problemy menedżerów w stymulowaniu innowacyjności  Czesław Sikorski Przywództwo emocjonalne jako bariera rozwoju pracowników  Monika Wodnicka Kapitał ludzki jako źródło innowacyjności
CZĘŚĆ II   ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
Beata Groblewska-Bogusz
Instytucjonalne uwarunkowania nadzoru nad działalnością przedsiębiorstw  Piotr Oleksiak Zarządzanie kompetencjami jako nowoczesny element zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji  Iwona Wieczorek Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem  Izabela Witczak Wpływ funduszy unijnych na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce  Dorota Zaborowska Wpływ motywacji na efektywność kierowania
CZĘŚĆ III   PROBLEMY KONKURENCJI I MARKETINGU
Sławomir Czarniewski
Przesyłka bezpośrednia jako narzędzie marketingu bezpośredniego  Rafał Steciuk Rola controllingu w zarządzaniu cenami na rynkach internetowych usług  turystycznych  Bartłomiej Stopczyński Programy lojalnościowe jako instrument  konkurowania detalistów
CZĘŚĆ IV   PROBLEMY GOSPODARSTW DOMOWYCH
Jan Więcek, Anita Fajczak-Kowalska
Wyposażenie gospodarstw domowych w dobra trwałego użytku według województw w latach 1999-2007  Halina Worach-Kardas, Barbara Dembowska Zabezpieczanie przed skutkami wybranych ryzyk społecznych w różnych fazach rozwoju gospodarstwa domowego Tomasz Zalega Zachowania nabywcze mazowieckich gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem na rynku usług gastronomicznych
RECENZJA
Tomasz Zalega
Recenzja książki: Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski, E-usługi a społeczeństwo informacyjne