Innowacje w Edukacji Akademickiej nr 1(1)/2002 - NAKŁAD WYCZERPANY

DZIAŁ I - Koncepcje propozycje metody
Koncepcja kształcenia podmiotowego w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Twórczość, a rozwój świadomości człowieka
Teoretyczne podstawy ćwiczeń z przedmiotu Myślenie i działanie twórcze
Ograniczenia bez ograniczeń
Penetracja świata wartości podczas spotkań ze studentami w ramach przedmiotu Działania twórcze
Reklama - treningiem twórczości
Nauczanie etyki metodą warsztatową
Rola treningów twórczości w kształceniu nauczycieli
"Metamorfoza" Międzynarodowa Letnia Akademia Umiejętności Twórczych

DZIAŁ II - Techniki wspomagające nauczanie
Od wspomagania komputerowego procesu nauczania do wirtualnego nauczania interaktywnego

DZIAŁ III - Jakość kształcenia
Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia

DZIAŁ IV - Na łamach czasopism
Wyzwania i wartości etyczne związane z kierowaniem wyższą uczelnią

DZIAŁ V - Informacje
Człowiek może sformułować sposoby twórczego rozwijania siebie ...
Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji "Innowacje w Edukacji Akademickiej"