Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(3)/2006 - NAKŁAD WYCZERPANY

S. Wilmańska-Sosnowska, „Relacje z klientami w kreowaniu rynkowej wartości przedsiębiorstwa”

 

K. Mierzwińska, „Orientacja na klienta w działalności współczesnego banku”

 

I. Witczak, „Sprzedaż osobista i jej wpływ na decyzje nabywcze konsumenta”

 

J. Zrobek, „Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich”

 

M. Andrychowicz, „Marka w kształtowaniu lojalności młodych konsumentów na rynku odzieży”

 

M. Kowalczyk, „System informacji marketingowej w przedsiębiorstwach komunikacji samochodowej województwa łódzkiego”

 

D. Kałuża, J. Damińska, „Najważniejsze przemiany rynku pracy w Polsce w latach 1980 – 2003”

 

K. Szymańska, „Projekt „rotacja pracy” szansą dla wzrostu konkurencyjności opartej na wiedzy i przedsiębiorczości”

 

S. Częszczyk-Janicka, „Programy „praca – życie” – korzyści i ryzyko ich stosowania”

 

J. Fila, „Możliwości i uwarunkowania finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach”

 

R. Lisowska, „Małe i średnie przedsiębiorstwa a zjawisko marginalizacji”

 

J. Ropęga, „Wpływ zachowań przedsiębiorczych na tworzenie klastrów skupiających firmy sektora MSP”

 

J. Twardowski, „Administracyjne bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce”

 

T. Zalega, „Problem ubóstwa w Polsce”

 

J. Damińska, I. Kołodziejczyk-Olczak, R. Lisowska, „Gospodarka oparta na wiedzy – kierunki zmian edukacji w Polsce”

 

D. Zaborowska, „Rolnictwo ekologiczne w Polsce przed i po wejściu do Unii Europejskiej”

 

W. Luciński, „Znaczenie inwestycji typu private equity w polskiej gospodarce”

 

L. Włodarska-Zoła, „Metodyka pierwszej oferty publicznej”

 

 

S. Wilmańska-Sosnowska, „Urszula Kałążna-Drewińska, „Negocjacje w biznesie. Kluczowe problemy”